Ako na vyladený instaprofil a obsah, ktorý upúta?

Podstatným elementom, ktorý sa za posledné roky výrazne zmenil je čas, ktorý vám vaši potenciálny sledovatelia venujú. Ako sa dá upútať diváka len za neuveriteľné 3 sekundy? Existujú rôzne techniky, prostredníctvom ktorých udržíš pozornosť tvojich sledujúcich dlhšie. Ako však na to?

V dnešnej dobe sú sociálne siete výkladná skriňa mnohých podnikateľov a podnikateliek. I cez to všetko sa nájdu mnohí ľudia, ktorí nemajú priestor alebo čas venovať sa kvalitnému obsahu na svojich sociálnych sieťach. Ako na to, aby bol tento obsah plnohodnotný a zároveň nebral zaneprázdneným podnikateľom čas?

BIO a jeho úprava

Prvá jednoduchá technika ako urobiť skvelý prvý dojem a upútať vašich sledujúcich je vyladenie vášho „BIO“ na Instagrame. Je to váš prvý kontakt s človekom, ktorý navštívil váš profil. Ak nie je BIO dostatočne prehľadné a jasné, je tu vysoká pravdepodobnosť, že potenciálny sledujúci alebo potenciálny zákazník stratí záujem dozvedieť sa o vašich službách viac.
Aj tých pár úvodných riadkov je určujúcich pre budúci vývoj správania sa našich sledovateľov.

Meno vs. používateľské meno

BIO na Instagrame obsahuje prvý riadok, ktorý slúži ako tvoje meno. Pozor! Nepleť si meno s používateľkým menom tvojho profilu. Používateľské meno je meno, pod ktorým vás ostatní nájdu vo vyhľadávaní. Do mena napíš svoje meno a ideálne to, čomu sa venuješ. Keď budeš niekomu písať správu, prijímateľovi sa zobrazí tvoje meno, tvoje používateľské meno zostane zobrazené po otvorení správy a bude to druhotná informácia o tebe, ako o odosielateľovi.
Aha na príklad. Moje meno na instagrame obsahuje moju prezývku a následne v jednom riadku informujem, že sa venujem sociálnym sieťam – konktérne tvorbe contentu. Meno teda vidíme najmä pri správach alebo sa nám zobrazuje ako infomácia o tom, kto práve pozeral moje stories (príbehy).
Používateľské meno je v tomto prípade @zeleninova, pretože toto je názov brandu.

Ostatné riadky slúžia na tvoju stručnú prezentáciu. V rámci úvodných riadkov v BIO informuješ potenciálneho klienta o tom kto si, čo robíš a prečo by si mal, v prípade záujmu, vybrať práve tvoje služby.
1. v prvom riadku sa venuj tomu, čo robíš – tu stručne priblíš čomu sa venuješ.
2. druhý riadok venuj opisu toho, ako to robíš – tu nastane moment, kedy môžeš sledujúcemu „brnknúť na strunu.“
3. v treťom riadku potvrď, že to čo robíš, robíš dobre.
4. aaaa štvrtý riadok použi na link na tvoju webku alebo na iný odkaz, prostredníctvom ktorého prelinkuješ sledujúceho na viac informácii o tebe alebo tvojich produktoch.

Ako na vyladený obsah?

V dnešnej dobe je na sociálnych sieťach ohromný pretlak obsahu z každého kúta sveta. Niekedy sa môže zdať nemožné, aby práve náš content v tom množstve ohúril alebo zažiaril.
3 spôsoby ako udržať pozornosť sledujúcich na tvojich reels:
✅ Reel video začni otázkou alebo uveď, že vo videu sa dozvedia hodnotný obsah. Napríklad: „Vieš ako….?“ alebo „3 tipy ako….“
🫢 dnes už nie je čas na „Chcela by som ti povedať niečo o….“ NUUUUUDAAAA
✅ prestrihy alebo emotikons – tým, že obraz je dynamický, udrží pozornosť sledovateľa dlhšie
✅ titulky vo videu – veľká časť sledovateľov nesleduje video obsah so zvukom. Pridaním titulkov zvyšuješ dopozerateľnosť tvojich videí.

Od tvorby na sociálnych sieťach je pre mňa blízko aj spolupráca na tvorbe amatérskych filmov. Som členom skupiny BLAF Studios, ktorá sa venuje amatérskej produkcii filmov. V rámci minifestivalu PAFFíčko budeme mať 18.11.2023 premiéru v Kultúrnom dome Pezinok. Film CoupéCabrio je natočený na základe skutočnej udalosti 😂 📣
TRAILER TU 👇🏼👇🏼👇🏼


viac informácii k tvorbe contentu tu

Pridajte Komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *